Tji fick jag...

Igår satt jag hemma vid denna tiden efter ett spinningpass och bestämde mig mer eller mindre för att åka cykel på riktigt idag efter jobbet.
Tji fick jag...det snöar ute.

Det stora problemet med det är egentligen fötterna.
Cykelskor är nämligen inte till för temperaturer under tio grader eller så.

Man kan förstärka skorna med en galoschliknande produkt men jag har inga sådana.

Nu får det bli ytterligare någon eller några dagars väntan på årspremiären av hojande.

Det var utlovat fina temperaturer kommande helg men det har tydligen ändrat sig då jag senast var in och kollade vädret...vänta...ska kolla nu..
Nja, möjligen söndag då det stod att det skulle bli nio grader på yr.no.

Jaja...det hinns väl med. Tills vidare blir det stillastående cykling till hög musik. Redan imorgon morgon.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Ja, vi vår avvakta. Snart så :)

2011-04-02 @ 08:17:27
Postat av: P

Du har så rätt :)

2011-04-02 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0