Summing up...

Sedan förra gången jag skrev har jag för första gången varit hemma för VAH (Vård Av Hund).
Kom hem för en vecka sedan och Zacke hade spytt över hela lägenheten. Stackarn skämdes när jag kom hem men det var bara att kasta en matta och lite sängkläder.
Såsom varande orolig husse var jag hemma dagen efter då det fortfarande fanns spår av illamående.

Nu är det bra och det verkade vara något han ätit vilket känns troligt med hänsyn till allt konstigt han slickar på och äter.

Golfen kom igång ordentligt under helgen med spel fredag, lördag och söndag. På söndagen var det årets första tävling som dels gick bra arrangemangsmässigt och hysat bra spelmässigt.

Jag hann även med en cykeltur i skogen på lördagskvällen med trevligt sällskap.

Föreläsningen med Per Johansson som jag sett fram mot blev tyvärr inställd av någon anledning...tråkigt men förhoppningsvis kommer det fler chanser.

Jag gick kurs torsdag och fredag avseende arbetsmarknadscoaching och jag har inte bestämt mig än vad jag tycker om innehållet eller arbetssättet. Vill testa lite innan jag tycker till.

Vädret svänger fram och tillbaka och verkar inte kunna bestämma sig för hur det skall vara. Så länge helgerna är okej är jag nöjd just nu.

Det går att skönja semestern där borta i juli...knappa sex veckor kvar varav åtminstone två av veckorna är kortare arbetsveckor.


Hål nr 10 på Bryngfjorden



Det nya klubbhuset



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0