Invigt och klart

Då var klubbhuset invigt på Bryngan.

Under viss pompa och ståt så hölls det tal, åts och klipptes band i torsdags kväll då vi som arbetat och/eller köpt aktier i klubbhuset var inbjudna till denna tillställning.

I lördags var det spel för första gången på banan i år med efterföljande lunch och det var väldigt trevligt att kunna sitta och äta och umgås på en uteservering som man själv varit med och snickrat på.

Kommande vecka upptas tre dagar av utbildning och avdelningskonferens. Övrig tid är det buisness as usual.

Jag ser fram mot att lyssna på föreläsning av Per Johansson från Hudiksteatern imorgon. Jag såg honom lite i "Skavlan" i våras och jag tror att det kan bli ett riktigt roligt föredrag.

Jag hoppas att vi snart får det sköna vädret åter men det är inte helt fel med den friska luften som kommer efter regn heller.

Ny premiär ikväll...skall klippa gräs för första gången i år.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0