Byggare Bob

Helgen har inneburit fortsatt arbete på Bryngfjordens klubbhus.
Om en dryg vecka, den 12 maj, skall det invigas och det är en hel del grejer som skall fixas fram tills dess.
Det blir dock väldigt fint och ett enormt lyft för klubben.

På torsdag är det äntligen dags för "The Wall" i Stockholm.
Vi köpte biljetterna i september och nu är det äntligen dags.
 
Vi åker vid lunch och kommer att träffa ett par av mina gamla kompisar för lite käk vid framkomst. Dom skall inte följa med på konserten men det skall bli kul att träffa dom.

Jag har tagit ledigt från tolvsnåret på torsdag och slängde även in en semesterdag på fredag så det blir en kort vecka på jobbet.

Det har varit lite kyligare de senaste dagarna. Låt mig få tillbaka värmen!

Hade tänkt att hoja igår men blåsten gjorde att jag valde att vara hemma istället. Nytt försök idag måhända?



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0