Vindarna vänder?

Sällan varit med om att det varit så ihärdig blåst under så lång tid. I alla fall känns det som att det har hållit på i flera veckor.
I gårdagens golftävling trodde jag att jag skulle blåsa av banan ibland men det gick bra. Okej resultat också...vi kom nia av 44 par, jag och Calle, vilket var fullt godkänt.

Nu säger prognoserna att det skall komma in lite varmare väder igen och det vore riktigt skönt. Redan nu när jag sitter och skriver finns det en föraning om lite varmare vindar.

Endast tre arbetsdagar denna vecka och fyra nästkommande...skönt!

Ska försöka komma ut och cykla ett par dagar innevarande vecka...försöka förresten...det är väl bara att ta tag i det! Jag ska ut och cykla helt enkelt...

 Nu skall jag börja jobba lite..



VCD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0